Poradna Smartomat



Uzavřené dotazy

Anonymní uživatel

KROKOMĚR

25. září 2018

Zapnu krokoměr a počítá se pouze čas a kroky nic

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nefunkční

24. září 2018

Náramek běžel cca 1 den, poté vložen do nabíječky, avšak stále nelze spustit. Nelze spárovat s Androidem

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Jsou vodotesne pri beznem domacim koupani ?

19. září 2018

zdravim,da se stemito hodinkami bezne koupat a sprchovat?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Baterie mi vydrží jen 5 hodin

17. září 2018

bez volaní

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nejde se pripojit do aplikace SeTracker

16. září 2018

Dobry den,po uvedeni hodinek a aplikace do chodu,tri dny vse super fungovalo,ale ted se nemuzu prihlasit do aplikace,stale mi to pise Priojeni k siti vyprsel.Jinak hodinky fuguji a muzu na ne volat.Prosim poradte.Dekuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Hodinky na aplikácii ukazujú no gps

10. září 2018

Všetky symboly sú na hodinkách,ale gps modul nefunguje

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Umí zobrazit hodinky soubory v PDF

4. září 2018

Dobry den, chtěl jsem se zeptat jestli umí hodinky zobrazovat soubory v PDF formatu? Pokud ne můžete mi doporučit značku typ pokud možno dámské se slotem pro sim.Mám model tel od Samsungu tak možná ,aby šlo sladit s tel...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Voděodolnost

21. srpna 2018

dobrý den v režimu je i možnost plavání. zatím jsem neplaval a po zkušenosti s voděodolností v dešti mám i obavy to zkusit. jelikož se mi do hodinek dostala vlhkost za deštivého počasí, co teprve při plavání? hodinky fu...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Sim karta

21. srpna 2018

Chtěl bych hodinky použít pouze ve funkci sos tlačítka a volání.Musí být zakoupená SIM karta připojena na internet, nebo stačí jakákoliv předplacená SIM karta.? Děkuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Změma registrace

10. července 2018

Potřebuji přeregistrovat hodinky a i když jsem je v setrucker odebrala stále mi to hlásí, že jsou již registrované. Co s tím? Moc děkuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Spárování se dvěma telefony

5. června 2018

Dobrý den, prosím o informaci, zda lze hodinky SMARTOMAT Smart Watch X6+ spárovat s jedním telefonem Apple a jedním telefonem Adroid zároveň? Děkuji.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Komunikace

18. dubna 2018

Dobrý den chci se zeptat jestli se náramek páraje s tel.Huavei Y6II a má české nastavení?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Malá výdrž baterie

10. dubna 2018

Dá se nějak prodloužit výdrž baterie, např. nějakým úsporným režimem? Hodinky vydrží nabité ani ne den, syn nabíjí i ve škole přes power banku. Tvrdí, že si s nimi nijak nehraje, že by je tím vybíjel..

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Ako m2 plus nastavit aby isli vsetky tunkcie

7. dubna 2018

Nehlasi text sms,cislo meno volajuceho,stratu kontaktu s bt.co je tohealth 2556 ako to mam ponastavovat

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Instalujem smartomat podla navodu,ale

27. března 2018

Menu vo vear fit(setting)nezodpoveda polozkam v navode,co dalej

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Spárování náramku - Samsung Galaxy S3 mini

2. ledna 2018

Dobrý den, dnes jsem obdržela náramek, ale bohužel mi nejde stáhnout aplikace Veryfit 2.0, která nepodporuje můj android 4.2.2. Bluetooth se nechce s náramkem spárovat. Lze tuto situaci nějak vyřešit? Děkuji za odpověď, ...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Notifikace wa,fb

2. ledna 2018

Dobry den,mam tyto hodinky,i pres to,ze jsem sparovana,nelze se "pripojit" k fb a whatssappu...k tomu je potreba simkarta?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Zobrazuji 81 - 100 ze 189 otázek 1... 3 4 [ 5 ] 6 7 10...