Poradna Smartomat
Uzavřené dotazy
Mám problém se zapojením, s kým se mohu spojit, a ...
20. února 2019
Je v Praze nějaká pobočka, poradna, kdo by mohl pomoci?
bez odpovědi
bez odpovědi
Dobrý den,je náramek vhodný pro slečnu 11 let?
16. ledna 2019
Dá se tento náramek spárovat s mob. Samsung Galaxy Core Prime a Huawei P9 lite ? Děkuji
bez odpovědi
Náramek nereaguje na sms ani volání
15. ledna 2019
Po spárování s telefonem náramek po nějaké době přestane reagovat na sms a volání. Po použití funkce find me sice reagovat začne,ale po nějaké době opět přestane. Je to na reklamaci náramku nebo dělám něco špatně? Anglic...
2 odpovědi
Pravidelně brnění v těle?
6. ledna 2019
Je normální,ze pociťují pravidelně brnění v tele při používání náramku? Není to úplně prijemne,na noc Bluetooth vypínám a stejně náramek jakoby vysílá “vibrace
bez odpovědi
Stopky
2. ledna 2019
Dobrý den, je na náramku možné stopovat čas? Funkci "stopky" nikde v popisech nevidím.
bez odpovědi
Zařízení offline
15. ledna 2019
Dobrý den, vše jsme zaregistrovali dle návodu, ale nemůžeme hodinky z rodičovského telefonu aplikace Setracker aktualizovat, protože to stále hlásí, že je zařízení offline. Sim karta s datovým tarifem bez PINu je do hodi...
1 odpověď
Ikona s vibrací
4. ledna 2019
Dobrý den, občas se na náramku zobrací ikona v bledě modré barvě a ve tvaru pohádku se šikmou horní hranou. Ikona je doprovázena vibrací. V návodu to není uvedeno. Prosím co tato ikona - funkce znamená?? Děkuji za odpověď.
1 odpověď
bez odpovědi
Přeregistrace hodinek
11. prosince 2018
Zdravím všechny a rovnou pošlu dotaz - mám hodinky Q50, které jsou již registrovány v aplikaci SeTracker na konkrétní e-mail. Nedopatřením jsem je v aplikaci zase odregistroval, ale opětovná registrace již není možná s t...
bez odpovědi
Chcela by som vedieť ako sa dá zmeniť jazyk v nast...
24. prosince 2018
nechtiac som nastavila jazyk ruštinu a teraz neviem ako to zmeniť na anglický jazyk :(
1 odpověď
bez odpovědi
Zobrazuji 41 - 60 ze 189 otázek « Předchozí 1 2 [ 3 ] 4 5 10... Další »