Poradna Smartomat



Uzavřené dotazy

Anonymní uživatel

Spárování telefonu

30. prosince 2019

Pořídil jsem manželce k vánocům, ale bohužel na její telefon nejde spárovat. Potřebuji poradit jak jej spárovat, bluetooth i Android má lepší než je požadované, má zaplou i funkci GPS, bohužel nejde to. Děkuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nefunguje signal na hodinkach

16. prosince 2019

Sim aktivovana, v telefonu funguje, pin na simce zrušeny a hodinky pořád hlásí, že jsou offline. Data jsou. Operator vodafone.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Lze spojit s Iphone 6?

25. listopadu 2019

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Telefonní seznam

4. listopadu 2019

Kolik telefonních čísel je možné uložit do hodinek? Lze na hodinky zasílat SMS zprávy?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nařízení hodin a datumu

8. října 2019

Jakým způsobem se dá seřídit aktuální čas a datum?V návodu nic ohledně těchto věcí není.Díky.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nabíjení náramku

14. září 2019

Kdo odpovídá na tyto dotazy? nemohu se dočkat odpovědi. Nebo se mám zeptat jinde? Kde?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Kompatibilita se Samsung J3 2016?

13. září 2019

Dobrý večer, budou hodinky kompatibilní s telefonem Samsung J3 2016? Telefon má verzi Android 7.0. a Bluetooth 4.1. Děkuji.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nabíjení náramku

5. září 2019

Jak poznám, že je náramek nabitý na 100%?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nabíjení náramku

2. září 2019

Stále nemohu pochopit, jak poznám, že je náramek nabitý na 100%. Ikona je někdy celá tmavá jakoby nabito na plno už za hodinu, ale zdaleka to není na 100%

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Ako resetovat naramok ktory nereaguje na dotyk.

24. srpna 2019

Displej nesvieti

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Jak provést kalibraci hodinek ??

17. srpna 2019

Zeť se snažil, ale bohužel nenašel způsob, jak tuto operaci provést. Hodinky špatně měří tlak a není žádný český manuál. Výrobek je pro mne neužitečný a jsem velmi nespokojena. Již jsem reklamovala stále se odepínající...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Dobrý den, co to znamená provedení kalibrace v apl...

28. června 2019

Lze kalibraci provést i po prvním měření a jak na to? Děkuji. H. Č.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Májí tyto hodinky taky NFC

23. dubna 2019

Smartomat Guardwatch mají tyto hodinky taky NFC?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nefunkční synchronizace spánku

26. června 2019

Dobrý den, mám dotaz k synchronizaci spánku s hodinkami Smartomat Silentband v aplikaci Gloryfit . Za posledních 6 dnů mi hodinky nenaměřily záznam o spánku, synchronizace se vždy načte na 14 % a pak se zastaví. Hodin...


Zobrazuji 21 - 40 ze 189 otázek 1 [ 2 ] 3 4 5 10...